fredag 20 augusti 2010

hejhej

Det var längesen jag uppdaterade nu.. men de har väl inte hänt så mkt tror jag ;P har semester nu så skönt att slippa jobbet ett tag ;) å bara umgås med älsklingen å familjen. Jag kanske inte har spräckt nyheten om att vi letar bostad ihop i Västerås =) Är så spännande men vi verkar inte ha någon direkt tur just nu i lägenhets letandet med de kommer nog de också ;) förra fredagen så var det fest hemma hos Linda det var helt okej men började bli lite tråkigt runt elva tiden så jag å älsklingen började dra oss ner på stan för att träffa alla andra på krogen men ingen hörde av sig så vi hamnade på donken å sen tog vi bussen hem å sov istället för att på lördagen åka upp till Öregrund och umgås med min far ;) å där blev vi kvar tills igår (torsdag) :) vi hann med en sväng till Åland med mamma å pappa sen så hann vi även med att få besök av Sussie,Madde,Alva å mormor ;) mkt trevligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar