söndag 17 januari 2016

Hej.
Nu var det evigheter sen jag skrev något.
Frågan är om det är någon som ens läser??

Men iaf så har jag nu äntligen kommit iväg på den där intensivkursen för körkortet och orten blev  Falun. Det blev Falun för att det var den billigaste staden att gå intensivkurs i och den är lite lika Västerås med massa rondeller här å där. Men den största boven för mig är den där jävla teorin som man måste lära sig också men ja lite körning är problemet också. Men jag kommer fixa det här.

Det blir även ett test att vara borta från familjen så pass länge men det kommer att gå så bra så även om det var tufft att säga hej då till lillen å mannen.

Nej nu ska jag kolla klart på så ska det låta och sen göra mig klar för kvällen så man är pigg i morgon när man ska till skolan

Puss och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar