lördag 31 januari 2009

Hallå där..


Vaknade runt kvart över åtta imorse slog på tv å kollade på beyond the break älskar den serien.. :) gick upp käka frukost sen har jag bara segat och försökt fått tag på Hanna om kvällen de blir Konrad för hela slanten förhoppningsvis blir vi några som ses där som Matilda,Johanna,Jag å Hanna..Blir att dricka å dansa iaf schyssta puckar de :) sen får man väl se hur man kommer hem om Kim skjutsar lr om de blir en dyr taxi för 300 spänn har inte riktigt bestämt mig ännu.! Men innan allt de där roliga sker så är det stallet som gäller intaget av alla hästarna oooooooorka men ja måste juh eftersom de är min helg nu,sen hem käka förkrök för mig sj å sen till bussen vid halv tio in till stan träffa Hanna å dra till konrad. =)

Hoppas Johanna håller sig ifrån "porr" dansen idag haha blir rädd när hon dansar så.. :S

Hoppas på att biljettpriserna går ner snart så resan till Thailand blir bokad snart vill verkligen åka ifrån de här skitvädret som är här hemma,men tråkigt att behöva lämna Matilda på jobbet tillsammans med alla klimateriekossor som finns där men du kommer klara de =)


Men nu ska ja sluta virra omkring i bloggvärlden för ett tag vi kanske hörs senare?

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar