måndag 19 januari 2009

hejhej



Ny vecka nya tag..




Gick upp kvart i sex imorse fixa mig käka frukost sen skjussa mamma mig till jobbet,jobbade 7-16,rätt lungt faktiskt..Syrran me familj åkte till Thailand å blir borta 2 veckor häärligt för henne men tråkigt för mig haha.. Så fråga henne om ja kunde låna huset på fredag vilket ja kunde så tjejkväll där på fredag =) mat,skönhetskväll,singstar,guitarrhero =) lite dricka kanske.. kul kul får se vilka som dyker upp :P iaf Matilda,har även träffa farmor idag =) iiih kul länge sen man såg henne hon e så rar älskar henne oerhört mycket. Finns inge roligt att se på på tvn=( ba tråkig idrottsgala vem fan vill kolla på de?? inte jag iaf,hitta nån film hos syrran när ja va där å hämta en nyckel så blir nog att se på den kanske skriver om den imorgon lr så.. Har fått värsta grejen på läppen svider å gör skiiit ont =( ser ut som en vattenfylld blåsa lr nåt sånt ont gör de iaf..






Ha de bra allihoppa så hörs vi =)


ingen som har lust å hjälpa mig med att designa min blogg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar