torsdag 29 januari 2009

hallihallå =)


Gick upp halv sex imorse duschade å klädde på mig käka frukost promenerade ut till vägen för att bli upp hämtad av Anna så man kom iväg till jobbet började jobba sju.. sen vid kvart över åtta gick ja å tog bussen till stan gick till körskolan hade körlektion,slutade me att man skulle boka tid för proven men servern funkade inte just då =( så får bli nästa vecka.. hm undra om min lärare tänkt på att ja inte gjort halkan ännu.haha..sen tillbaka till jobbet jobbade till fyra sen i väg till löga med matilda och simma i en timme ungefär fast simmade typ ba 400 m men de tar sin lilla tid att komma igång också blir nog längre nästa gång =) men känner redan vilken skillnad de gjort i kroppen lr så inbillar ja mig kanske bara? men skönt var de iaf.. Nu sitter ja där jag inte alls borde sitta men fastnade här när man kollade på resa till thailand.. :P men får nog ta å kila iväg å börja plugga teori ist innan man ska hoppa ner i sängen ska ju upp tidigt ;( börjar sex imorgon bitti.. jag vet är jätte dålig på att sätta punkt på rätt ställen :P haha
ha de bra
Pussar å kramar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar