lördag 31 januari 2009

jag vet.

att ja bloggar sjukt mkt på kort tid :P men de är för att ja inte har så mkt att göra förtillfället :P.. Snart kommer syrran hem från Thailand oxå fan om hon är brun =/suuuck glömde bort vad jag skulle blogga om nu.. :S *tänker* Älskar Agnes nya låt release me så sjuukt bra har inte kommit på vad ja ska bära förkläder ikväll heller.. :( men blir säkert de gamla vanliga men får se.

Är så trött på att du klagar på ditt liv å att du ska försöka flörta bort den ja försöker flörta till mig :( Varför vill du egentligen flytta till Västerås? jag tror inte de beror på att jag bor här de måste vara något annat? försöker få reda på vad det är..



JUST JA!!
har ju glömt att ens nämna att min älskade favorit kusin blev 18år den 21 januari så grattis älskade Madde hoppas du hade en bra dag å om sex veckor kommer bebisen ut oxå gud vad spännande =)


Ingen som har lust att typ hitta på nog roligt någon helg typ dra till Örebro å bada på gustavsvik badet? vore sjukt kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar